Cosul este gol

Catalog produse
Marci produse

Termeni si conditii

Acesta e un site de prezentare a produselor, nu un magazin virtual, deci unele preturi si cantitati specifice sunt neactualizate, la zi. 
Prețurile de pe site CONȚIN TVA și taxele verzi (notate și t.v.). Prețurile tăiate sunt prețurile calculate normal, prin comisionul mediu practicat, dar oferite cu reducere, doar pentru comenzile online.
Unele produse sunt mentionate 'In stoc" langa pret, indicand ca se afla intr-un depozit in U. Europeana, iar cele care au mentiunea pe poza pe o banda verticala albastra in stanga, "In stoc " se afla deja in magazinul din Timisoara. Avem mai multe produse pe stoc decat cele prezentate in magazin, de aceea e bine sa trimiteti cererea dvs. prin mesaj whatsapp, la care vom incerca sa vă răspundem în cel mai scurt timp posibil.


Mențiunea LA COMANDA înseamnă că produsul poate fi adus relativ repede în stoc, uzual în 1-14 zile din depozitele situate în Uniunea Europeană. Cu toate acestea, produsele fără stoc în U.E. e posibil să aibe un termen de aprovizionare mai lung, de care veți fi înștiințați prin mesajul de la o persoana responsabila de procesarea comenzilor, care se semneaza in mesaj. E posibil ca unele produse notate ,,stoc terminat" sa fie, de fapt, din nou in stoc, pentru ca incercam o aprovizionare ritmica, permanenta, cu cele prezentate pe site. Unele produse cu greutate mare nu generează un cost de transport corect, de aceea un angajat al firmei va verifica si va corecta valorile initiate de magazin automat.

Comenzile plasate de dvs. vor fi analizate de un lucrător al depozitului firmei din Timișoara, care vă va răspunde pe email în cât timp se poate estima efectuarea livrării către dvs., modalitățile de plată și eventualele condiții modificate de furnizori (disponibilitate, preț, echivalențe în cazul lipsei momentane din stoc, cantitati minime). Este posibil ca prețurile să se modifice pe lanțul de distribuire și transport, de aceea  acest site vă face oferta valabilă la data intrării pe site, o actualizare nefiind posibilă automat și instantaneu pentru cele peste 100.000 produse din oferta noastră.

Odată ce comanda vă este confirmată și pregătită, veți fi direcționați pentru achitarea comenzii și transportului. Transportul nu va fi luat in calcul în cazul în care aveți  contract cu un transportator, pe care il trimiteti dvs. sa ridice pachetul de la adresa firmei noastre - caz în care vă rugăm să menționați ce transportator trimiteți (curier, curier local TAZZ, GLOVO, etc.). Pentru rapiditatea expedierilor comenzilor va indicam plata in avans, cu card virtual, virament sau plata on line, comenzile acestea având prioritate la expediere.
Pentru componente pentru aparate care nu le găsiți pe site vă rugăm să ne scrieți  pe email rubintm@gmail.com fie trimiteti SMS  sau whatsapp (0722 282850) pentru a va face o oferta cu pret si timp de livrare estimat. Pentru telecomenzi TV, aparate electrocasnice, e util să menționați marca și modelul aparatului, ce sunt scrise pe eticheta sa, in mod bine vizibil.

IN PRINCIPIU, NU TRIMITEM CU RAMBURS LA PRIMA COMANDA, datorita multor comenzi neridicate, returnate, care ar mari pierderile si, in consecinta, si preturile produselor.
Trimiterile cu ramburs sunt acceptate doar clienților aflați la cel puțin a doua comandă pe site, cu comenzi onorate în totalitate, nerefuzate. Dacă doriți să renunțați la comandă vă rugăm să ne anunțați în timp util, pentru a nu expedia colete care se vor returna, neridicate, si care va vor obliga la plata unei taxe pentru recuperarea lor de la transportator. 

Becurile se trimit verificate la firma, prin curier, dar nu se poate garanta integritatea lor (filamentul se poate rupe din cauza șocurilor în timpul transportului). Doar la ridicarea din magazin aveti certitudinea că sunt bune, fiind verificate de noi, restul depinzând de condițiile de transport ale curierului. Ambalarea lor se face in cutii cu invelis antisoc, care ar trebui sa asigure integritatea balonului de sticla. In cazul cand pachetul are urme de violenta, (calcat in picioare, taiat, deschis, etc. ) solicitati curierului imediat sa faca un proces verbal de constatare a celor observat, a  stricaciunii pachetului care se poate intampla in timpul transportului! Nu putem solutiona cererile pentru cazurile in care nu ati solicitat procesul verbal semnat de curier!

In cazul sistemului de plată cu cardul, ea se efectueaza după confirmarea comenzii de către societatea noastră, urmărind pe adresa de email furnizat linkul de plată cu cardul. Nu răspundem de cazul în care ați notat o adresă de email greșită, numar de telefon incorect scris sau nu ați citit corespondența electronică. 

Transportul este GRATUIT pentru comenzi de peste 1000 lei, achitate în avans.

Retururile se pot efectua în termenul legal de 14 zile de la primirea coletului. Vă rugăm să aveți grijă de ambalaje, nu le distrugeți, nu le aruncați, de instrucțiunile și anexele din pachetele produselor. Lipsa acestora, a elementelor de identificare a mărfii poate duce la decontarea parțială sau totală a prețului bunurilor, sau la imposibilitatea rezolvării garanțiilor dacă elementele de identificare (etichete) ale produsului au disparut.

Nu se trimit bunurile înapoi cu ramburs. Ele trebuiesc verificate pentru decontarea stornării vânzării. Odată cu pregătirea returului, luați legătura telefonic sau pe whatsapp sau email cu un angajat al firmei, ca să recepționeze cu prioritate pachetul de la dvs. Plata returului este suportată de client. Nu se returnează clientului taxele de transport si comisionul decontării cu cardul (circa 3% din suma platită).
Taxa pentru procesarea returului este de 15%  din valoarea sa. Exceptie de la plata taxei o fac doar expedierile gresite de catre furnizor, daca s-a trimis alt produs decat cel comandat.

Faptul că ați definitivat o comandă include acceptarea de catre dvs. a conditiilor de vânzare descrise aici.

Pentru orice întrebări, lămuriri tehnice, detalii necesare pentru a vă încredința că marfa corespunde scopului de care aveți nevoie, nu ezitați să ne solicitați telefonic sau prin mesaje whatsapp SMS pentru orice consultare gratuită. 

Vă stăm la dispoziție cu orice reclamație, pentru o rezolvare amiabilă. Dacă considerați că nu am rezolvat problema, se poate apela la platforme ANPC, SOL.

Pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a litigiilor nascute din contractele de prestari servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana, sub egida Uniunii Europene a fost creata Platforma SOL.
Orice consumator de servicii de asigurari are dreptul de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor prin intermediul platformei SOL.
Pentru a accesa platforma SOL, va rugam sa accesati urmatorul link:

TELEFON (+4) 0722.282850  email: rubintm@gmail.com

 
spacer
Website detinut de Rubin S.R.L., CIF: RO1811051, Reg.Com: J35/1248/1991

tronica.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptarea politicii de utilizare cookies. Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.